Da sam...

Da sam hrabra, podigla bih pogled sa zemlje, kada prođeš, i jasno ti rekla zdravo.

Ne bih se skrivala iza drugih, spuštala glavu, pravila se da te ne vidim.

Da sam luda, došla bih ti kad si sam, samo sa bocom vina, bez ičega na sebi, puštene kose, i grešnih misli i rekla ti: Evo, ja sam se ogolila skroz. I telo. I dušu. Tvoj je red.

Grizla bih ti usne da te sve boli i prepustila se besu i žaru, jer bih znala da je to poslednji put.

Da sam đubre kao ti, smejala bih ti se u lice, govorila o tebi sve najgore stvari, vrištala na tebe, na sav glas... pljuvala po tebi i klela te stalno, rekla bih ti koliki si kreten i jadnik i da odjebeš  više. Iz mog života i mojih misli.

Oterala bih te dovraga, rekla kako se stidim sebe zbog tebe, kako mrzim avgust i vino, moje omiljeno, i više ga ne pijem...

Da sam iskrena, rekla bih ti koliko boli. Ne to što si mi nedostajao na početku. Već to kako si se poneo prema meni. Mada, nisam jedina znam to. To je tvoj manir, običan kliše, otići bez pozdrava, kad zadovoljiš potrebu. Surovo i animalno. 

Da sam lažov, rekla bih ti da mi i nije bilo stalo. Da me ništa ni dotaklo nije. Zabolelo ni malo. Rekla bih ti da ni u ludilo ne bih ponovila isto. Da si mi postao ogavan i da možeš ispred mene biti sa njih sto, pomerio me ne bi...

Da sam pametna, uopšte ne bih mislila o tebi. Pisala ti. Pričala. Strašno je kako neko ko zna tvoju najveću tajnu preko noći postaje stranac. Da sam pametna, a ne glupa kao što jesam, uživala bih u dodirima i pogledima drugih. Ali meni, glupoj, isti se gade i smetaju. 

Da sam svetica kao što nisam,  prekrstila bih se kada ti čujem ime i molila za tebe... Moralisala bih naokolo o časti i poštenju, u doba kada su svi pošteni i vrli i greh nijedan ne priznaju... A grešni su, znaš po sebi i više nego što se zamisliti može... Samo dobro kriju lica iza maske. 

I za kraj... da sam bar dovoljno grešna da me poželiš još na neki tren... na sat, samo jedan čas... Kad već vreme ne umem vraćati... ali treba mi taj jedan dan i avgust i ti i ja...

Da bar ja nisam ja. I da je sve ovo bilo samo san. Bila bih u redu. I bila bih dobro.
Fotografija: preuzeto sa sajta Wannabemagazine.com

Коментари

  1. Probudi emocije...Ono prokleto,ludo žensko...Žensko,naivno koje i kad zna da je kraj traži još jedan zagrljaj,poljubac...Ostaje nada...
    Divna si...Ma fenomenalna💙💖💕

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови